گاه نوشت های من

خرید بک لینک
به تو فکر کردن روانی کننده ست...شنبه ششم آبان ۱۳۹۶ • 20:38 سعید! تو مسئولِ شعور داشتن یا نداشتنِ بقیه نیستی...دقیقا مث امروز بگو مهم نیس و رد شو...از هرچی مهم نیس رد شو...از هرچی :)خیلی جالبه که یه هفته س تصمیم میگیرم و عملی میکنم...خیلی گاه نوشت های من...

ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 9:38

من سکوتم به تو میگفت نری...سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۶ • 19:40 فک کن چن سال بعد دوباره برگردیم به همین جای زمان، به همین جایی که الان هستیم، به نظرت میتونیم انقد خوب زندگی کنیم که بعدا نخوایم یه راهِ دیگه رو بریم؟ممکنه اصا؟و واقعا ما دا گاه نوشت های من...

ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 9:38

صفحه بندی